עו"ד מסחרי תל אביב

עורכי דין נזיקין הטובים ביותר

נזקי גוף ורכוש זהו תחום רחב, מכיוון שנזקים כאלו עלולים להיגרם מסיבות שונות. נזקי רכוש יכולים להיגרם כתוצאה משריפות, הצפות, גניבות וכמובן גם חבלה מכוונת. נזקי גוף אותם אפשר למנות הם נזקים הנגרמים לנפגעים כתוצאה מתאונות דרכים, נפגעי תאונות עבודה, פגיעות שנגרמות כתוצאה ממפגעים בשטחים ציבוריים, פגיעות כתוצאה מרשלנות רפואית ועוד.

במרבית המקרים הללו המוסד לביטוח הלאומי אמור לעמוד לצדנו בקרות המקרה, שכן במשך שנים ארוכות אנו משלמים דמי ביטוח לאומי. אולם לא אחת קורה שהמוסד שעליו אנחנו אמורים לסמוך עושה הכול כדי להוכיח שלא מגיע לנו כל שיפוי או פיצוי, ואם כן – אז כמה שיותר נמוך. כדי למנוע מקרים כאלה וכדי ללכת לישון בלילה "בראש שקט", רבים מאיתנו עושים ביטוחים פרטיים, אך גם חברות הביטוח לא ששות לפתוח את הארנק כשאנחנו צריכים אותן, ותמיד מנסות להגדיר את המקרה הספציפי שלכם כחריג.

אם הייתם מעורבים בתאונה מכל סוג ואתם מחפשים עו"ד המייצג נפגעים בתחום נזקי גוף ורכוש, עליכם להיעזר בשירותיו של עו"ד מומחה בתחומו. גם אם יש לכם חבר טוב שהמליץ על עורכי דין נזיקין הטובים ביותר "תותח" מכיוון שהוא סייע לו בניהול תביעה מוצלחת בתחום אחר, אם אין לו את ההתמחות בתחום נזקי גוף ורכוש – לא בטוח שהוא יוכל לעזור לכם.

עו"ד נזקי גוף ורכוש ידע לעמוד מול סוללת עורכי הדין שחברות הביטוח מעסיקות על מנת שידן תצא על העליונה. עו"ד מומלץ בתל אביב ובפריסה ארצית, בעל ניסיון של שנים רבות, יכיר את כל הפסיקה הרלוונטית בתחום, מפסקי דין ישנים ועד חדשים, וכמובן את כל התקדימים שעליהם תביעתכם תוכל להתבסס.

אנחנו בחברת עורכי הדין ליאור לויט מתמחים בתביעות הקשורות לנזקי גוף לאחר תאונות דרכים, רשלנות רפואית ותאונות עבודה. כשאתם מחפשים עו"ד נזיקין מומלץ בתל אביב שעובד בפריסה ארצית מלאה, אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו לשיחה לא מחייבת. אתם יכולים להיכנס לעמוד המאמרים באתר ולקרוא על מקרי רשלנות שטופלו על ידי משרדנו. הקליקו על גלריית הלקוחות ותראו בעצמכם את סיפורי הלקוחות שלנו, חלקם ניסו להתמודד לבדם מול חברות הביטוח שהתישו אותם, עד שהגיעו אלינו וזכו בפיצויים בגובה מאות אלפי שקלים.

עו"ד מסחרי תל אביב

מדובר בכסף שמגיע לכם שיכול לשנות את איכות חייכם מן הקצה אל הקצה, ולכן אתם צריכים את עורכי הדין הטובים ביותר בתחום אני עו"ד ליאור לויט, ובמשרדי צברנו ניסיון רב בייצוג נפגעים בתחום נזקי גוף ורכוש. אני מזמין אתכם ליצור עמי קשר עוד היום, בטלפון במייל או בעמוד יצירת הקשר באתר. אנו נותנים שירות ללקוחות מכל רחבי הארץ, ואשמח לתת לכם ייעוץ ראשוני ולסייע לכם לקבל את מלוא הזכויות שמגיעות לכם. אני וצוות משרדי נטפל בכם במלוא הנחישות, רגישות, אמינות, ומעל הכול – מקצועיות, עד לקבלת מלוא הפיצויים

אף אחד מאיתנו לא מתכנן להיות מעורב בתאונה, כך שאנחנו תמיד נתפסים לא מוכנים, ונכנסים להלם. בין אם אנחנו האשמים בתאונה או שמא נהג אחר, הולך רגל או מפגע באמצע הדרך – מעורבות בתאונת דרכים מביאה לעירוב של רגשות כעס ותסכול, וכמובן פחד ודאגה לשלומנו, שלומם של האנשים שנוסעים ברכבנו, וכן המעורבים האחרים בתאונה.

אם אתם מוצאים את עצמכם בתאונת דרכים, נסו לשמור על רוגע ככל הניתן. לצעוק ולקלל את המעורבים האחרים לא יסייע לכם בפתרון המצב, גם אם אתם לחלוטין לא אשמים. זכרו שגם בצד השני יש אנשים עם משפחה וגם הם מבועתים מהסיטואציה, ואין כל סיבה להבעיר אש נוספת.

לאחר שווידאתם שכולם בסדר, דאגו לקבלת טיפול רפואי גם אם התאונה הייתה קלה. פעמים רבות אנשים נוהגים לוותר על הביקור במיון מתוך מחשבה שהכאב הוא קל בלבד ומהר מאד יעבור, אך ישנם כאבים שיגיעו מאוחר יותר, אחרי שפרץ האדרנלין יעבור. בנוסף, חשוב מאד שיהיה לכם תיעוד רפואי על השלכות התאונה, שכן אחרת אין לכם איך להוכיח את הנזק שנגרם לכם ועדותכם בבית המשפט תהיה מילה כנגד מילה. חברות הביטוח ישמחו לנפנף את דרישותיכם וסוללת עורכי הדין שלהן לא יצטרכו לעבוד קשה במיוחד כדי להראות שאין קשר בין הנזק הגופני עליו אתם מתלוננים לבין התאונה. לכן חשוב מאד להגיע לבדיקה רפואית בסמוך לזמן התאונה, וכן לציין כי סיבת הגעתכם היא תאונת דרכים. הסבירו בפירוט לרופא על כל כאב ומיחוש שאתם חשים – ודאגו לכך שהכול מופיע בכתב. אם אתם זקוקים לימי היעדרות מהעבודה בשל התאונה – דאגו לקבל אישור מחלה על מנת ששכרכם לא ייפגע.

בימים הקרובים להתרחשותה של התאונה, גשו לתחנת המשטרה הקרובה על מנת לקבל דוח תאונה. הגיעו עם המסמכים הבאים: רישיון נהיגה בתוקף, רישיון רכב, תעודת ביטוח חובה בתוקף, וכן אישור על קבלת הטיפול הרפואי. לאחר שתפרטו את פרטי התאונה – מקום, תאריך, שעה משוערת וכל פרט שידוע לכם על המעורבים בה, תקבלו את אישור המשטרה. בדקו האם כל הפרטים שמסרתם נכתבו ותועדו בדוח ובקשו להשלים כל מה שנשמט.

מכאן והלאה תעדו ושמרו כל מסמך מרגע התאונה ועד לקבלת פיצוי כספי שמגיע לכם. כל תיעוד רפואי, כל צילום רנטגן, כל הפניה לפיזיותרפיה או רופאים מומחים, וכמובן אישורי מחלה ומרשמים. גם דברים שאינכם חושבים עליהם כמו קבלות על נסיעה באוטובוס לצורך קבלת הטיפולים או תשלומי חנייה בחניוני המכונים, בתי החולים והמרפאות – שמרו אותם לצורך חישוב הפיצוי שמגיע לכם.

חישוב גובה פיצויים בתיקי רשלנות רפואית / נזיקין

לקוחות המגיעים אלי כדי להתייעץ בנושאי רשלנות רפואית או פיצויים המגיעים להם עקב תאונה, לרוב אינם יודעים במה דברים אמורים ומה עליהם לעשות כדי לקבל את הפיצויים המגיעים להם. לא כל נפגע יקבל פיצוי, ולא על כל תאונה יתקבל סכום פיצויים זהה. עבור אותם לקוחות ריכזתי אינפורמציה בסיסית באשר לחישוב גובה הפיצויים בתיקי רשלנות רפואית/נזיקין.

הפסדי השתכרות עתידיים

בפגיעות קשות נודעת חשיבות גדולה לרכיב זה, והחישוב יערך בדר"כ ע"פ מכפלת אחוזי הנכות התפקודית בגובה ההכנסה החודשית שהייתה ידועה, כפול מספר החודשים שנותרו עד גיל הפרישה. חשוב לציין כי פיצוי לעתיד לא ישולם אלא אם כן מוכחת פגיעה לעתיד. לדוגמה, בפגיעות אורתופדיות בית המשפט לא ישתכנע לפצות לעתיד אלא אם ישנם ממצאים בבדיקת CT או MRI.

הפסדי שכר בעבר

במצב היפותטי נתון, בו שני אנשים נפגעו בדיוק באותה צורה – יתכן שגובה הפיצויים שיפסק לכל אחד מהם יהיה שונה. אם נצא מנקודת הנחה שנפגע א' עובד למחייתו בחברת הייטק ומרוויח משכורת נטו של 15,000 ש"ח, ולעומתו נפגע ב' משתכר 3,000 ש"ח בחודש כנציג שירות לקוחות בחצי משרה – ניתן לומר כי אם יצליחו שניהם להוכיח כי נעדרו מעבודתם למשל משך חודש ימים – תהיה נקודת הפתיחה של תביעתם 15,000 ש"ח ו-3,000 ש"ח בהתאמה.

אגב, הפסדי השתכרות ניתנים להוכחה על ידי תלושי שכר, אישור מעביד ואישור מחלה. אם מדובר בעצמאי – יעשה הדבר באמצעות דו"חות מע"מ.

הוצאות רפואיות

המונח "הוצאות רפואיות" מתייחס אל טיפולים, עזרים, תרופות ואשפוזים, אשר לא נכללים בסל הבריאות ולכן אין הנפגע זכאי לק עליהם החזר מקופת החולים או מחברת הביטוח.

הוצאות עבור עזרת הזולת וסיעוד

המדובר בהחזר הוצאות עבור עזרה בעבודות משק הבית, למשל, ניקיון ובישול, כמובן באם אכן מצבו התפקודי של הנפגע "מצדיק" זאת.

הוצאות ניידות

במקרים מסוימים זכאי הנפגע לכל הוצאות הנסיעה הנגרמות לו כתוצאה מהתאונה. במקרים קשים במיוחד – עלות התאמת רכב לנכות תהיה כלולה בהגדרה זו..

הוצאות בגין התאמת דיור

המדובר לרב בתיקים של 100% נכות ומטרתם לאפשר התאמת דיור לנפגעים בין אם מדובר במעליות, שינוי מקום מגורים וכיוצ"ב.

פגיעה באוטונומיה

מינוח זה קיים בתיקי רשלנות רפואית בלבד. ואינו תלוי כלל בקיומו של נזק, כי אם על העובדה לבדה שטיפול רפואי מסוים ניתן שלא בהסכמה מדעת.

אבדן סיכויי החלמה

גם כאן מדובר בראש נזק המוכר בתביעות רשלנות רפואית. אם המוסד הרפואי טוען כי כי "גם במידה והמחלה היתה מאובחנת בזמן, לא היו לתובע סיכויי החלמה אלא של 20% כדוגמא", ניתן להסתמך על פסיקה תקדימית מהשנים האחרונות שקובעת כי גם מסיכויי החלמה מזעריים אין להתעלם והפיצוי יהיה כאחוז סיכויי ההחלמה.

 

עורך דין תביעות נזיקין
עורכי דין נזיקין הטובים ביותר
עורך דין נזיקין מומלץ
משרד עורכי דין נזיקין
עורכי דין – נזיקין
תביעת נזיקין
עו"ד נזיקין
עורך דין נזיקין תל אביב
עורך דין נזקי גוף
עורך דין תביעות נזיקין
עורכי דין נזיקין הטובים ביותר
עורך דין נזקי גוף המלצות

עורך דין מסחרי תל אביב

השארת תגובה